Na skok do pravěku
Tématem projektového vyučování ve 4. A byl „Život pravěkých lidí“. Už od ledna se ze třídy ozýval zpěv a dusot za doprovodu afrických bubnů. To čtvrťáci nacvičovali hned několik písní a divoké dobové tance.
Tématem projektového vyučování ve 4. A byl „Život pravěkých lidí“. Už od ledna se ze třídy ozýval zpěv a dusot za doprovodu afrických bubnů. To čtvrťáci nacvičovali hned několik písní a divoké dobové tance.
Žáci 3. B se věnovali zajímavému a poučnému projektu zaměřenému na téma „VODA“. Tento projekt propojil učivo napříč různými předměty a poskytl dětem nejen zábavný, ale i edukativní zážitek. Již na začátku projektu se děti seznámily se skupenstvími vody a jejich…
Dvousté výročí narození hudebního skladatele Bedřicha Smetany si připomněli žáci naší školy. Ve 3. A děti luštily, zhlédly naučná videa, vyhledávaly informace na internetu, skládaly, lepily, poslouchaly ukázky z oper i symfonických básní.
S Blueboty se dá ve vyučování dělat spousta věcí. V naší třídě to funguje zpravidla tak, že nějaké učivo vyvodíme a pak mnoha způsoby docvičíme. Jedna z možností je právě využití robotů. Třída se rozdělí do pěti skupin. Každé skupině…
Žáci čtvrtých tříd se stali součástí projektu pořádaného Českou spořitelnou. Sympatická paní Marie Fojtíková přijela za dětmi, aby je provedla problematikou finanční gramotnosti. Animovaným příběhem jim pomáhala orientovat se ve světě peněz a rozumět rodinným financím.
Během měsíce února se děti z 1. B věnovaly tématu Člověk a jeho zdraví. V hodinách prvouky se postupně seznámily s částmi lidského těla, jejich funkcemi a zdravým životním stylem. V návaznosti na tyto hodiny si žáci pomocí prospektů sestavili zdravý jídelníček, co…
Sousední státy České republiky se staly tématem našeho projektu. Nejdříve jsme se rozdělili do skupinek. Pak jsme si vylosovali stát, o kterém si každá skupina v encyklopediích nebo na internetu vyhledala základní informace. Ty pak využila při výrobě plakátu nebo v aplikacích…
Čtvrťáci se naplno ponořili do projektového vyučování na téma zvířata. V přírodovědě si je podle vnitřní stavby rozdělili na obratlovce a bezobratlí. Pak se podrobněji věnovali skupině obratlovců. Ve skupinkách připravili plakáty a informace, které potom prezentovali třídě.
V posledním týdnu ledna jsme si vytvořili společně přehled učiva o podnebných pásech na Zemi. Učivo se nám prolínalo v několika předmětech, např. vlastivědy, matematiky, ale i v hudební výchově a také při návštěvě filmu v kině Esa z pralesa2.
V rámci projektové výuky se žáci 2. A zabývali tématem ZDRAVÍ a jeho podtématy pohyb, hygiena, nemoc, úraz a zdravá strava. Tato témata žáky provázela v českém jazyce, kde měli běhací diktát s větami týkající se nemocí a úrazů. V…
V týdnu zakončeném pololetními prázdninami si děti ve 3. A vyzkoušely velké množství pokusů k tématu voda, které se prolínalo postupně všemi předměty. V prvouce jsme začali koloběhem vody v naší přírodě, na to navázali pokusem znázorňujícím vstřebávání vody do…
1. pololetí je za námi. Na fotkách je vidět, jak jsme se učili, bavili i sportovali. Děti umí spoustu písmenek napsat i přečíst, sčítají a odčítají do 9, nachystají si věci, udržují pořádek na místě, správně stolují ve školní jídelně.