Zdravá svačinka 1. B

Během měsíce února se děti z 1. B věnovaly tématu Člověk a jeho zdraví. V hodinách prvouky se postupně seznámily s částmi lidského těla, jejich funkcemi a zdravým životním stylem. V návaznosti na tyto hodiny si žáci pomocí prospektů sestavili zdravý jídelníček, co…

celý článek

Naši sousedé

Sousední státy České republiky se staly tématem našeho projektu. Nejdříve jsme se rozdělili do skupinek. Pak jsme si vylosovali stát, o kterém si každá skupina v encyklopediích nebo na internetu vyhledala základní informace. Ty pak využila při výrobě plakátu nebo v aplikacích…

celý článek

Máme rádi zvířata

Čtvrťáci se naplno ponořili do projektového vyučování na téma zvířata. V přírodovědě si je podle vnitřní stavby rozdělili na obratlovce a bezobratlí.  Pak se podrobněji věnovali  skupině obratlovců. Ve skupinkách připravili plakáty a informace, které potom prezentovali třídě.

celý článek

Přírodověda v 5. A

V posledním týdnu ledna jsme si vytvořili společně přehled učiva o podnebných pásech na Zemi. Učivo se nám prolínalo v několika předmětech, např. vlastivědy, matematiky, ale i v hudební výchově a také při návštěvě filmu v kině Esa z pralesa2.

celý článek

Projektové vyučování v 2. A

V rámci projektové výuky se žáci 2. A zabývali tématem ZDRAVÍ a jeho podtématy pohyb, hygiena, nemoc, úraz a zdravá strava. Tato témata žáky provázela v českém jazyce, kde měli běhací diktát s větami týkající se nemocí a úrazů. V…

celý článek

Voda ve 3. A

V týdnu zakončeném pololetními prázdninami si děti ve 3. A vyzkoušely velké množství pokusů k tématu voda, které se prolínalo postupně všemi předměty. V prvouce jsme začali koloběhem vody v naší přírodě, na to navázali pokusem znázorňujícím vstřebávání vody do…

celý článek

Hurá do 2. pololetí

1. pololetí je za námi. Na fotkách je vidět, jak jsme se učili, bavili i sportovali. Děti umí spoustu písmenek napsat i přečíst, sčítají a odčítají do 9, nachystají si věci, udržují pořádek na místě, správně stolují ve školní jídelně.

celý článek

Projektová výuka v 2. B

Téma celého předprázdninového týdne byl ČAS. Čas měřený na roky, měsíce, týdny, dny, hodiny …Toto zadání se prolínalo všemi předměty běžného rozvrhu hodin. V hodinách českého jazyka děti četly texty o ročních dobách. Tam zároveň vyhledávaly a pozorovaly používání pravidel…

celý článek

Trpaslíci pro Krtečkovu studánku

Žáky pátých a čtvrtých tříd oslovila architektka paní Iva Škrovová, aby se podíleli na jménech a návrzích nových trpaslíků pro pohádkovou stezku ke Krtečkově studánce. Staré postavičky se totiž budou na jaře nahrazovat novými. Malí návrháři se ihned pustili s…

celý článek

Druháci opět pomáhají

Každou zimu umísťujeme na okno naší třídy krmítko, abychom pomohli přezimujícímu ptactvu přežít nejchladnější období v roce. Děti se takto i snáz naučí vyjmenovat stálé ptáky. Letos jsme si k tomu ještě přidali za úkol připravit sýkorkám něco dobrého k…

celý článek

Poznávali jsme Českou republiku

Virtuální cestování po České republice si užili žáci ze 4. B. Učili se orientovat na mapě, vyhledávali pohoří, nejvyšší hory, řeky, města. K výuce využili  roboty Blue-Bot, pomocí kterých programovali cesty do jednotlivých krajů podle zadaných informací. V matematice museli…

celý článek

Vesmír

Tomuto tématu jsme se v naší třídě věnovali celý měsíc. Nové znalosti jsme získávali luštěním tajenek, osmisměrek, sledováním série vzdělávacích animovaných filmů s Paxim, prací s naučnými texty z encyklopedií, internetu apod. a vzájemným sdílením získaných informací.

celý článek
Back To Top