Klub zábavné logiky a deskových her je letos realizován dvojím způsobem. V měsíci září a říjnu ve škole a nyní pouze distančně z domova. Ve škole se žáci seznámili s pravidly a nejlepší strategií stolních oceněných her. Nyní jsou lekce vedeny pouze distanční formou. Jsou směřovány na zlepšení matematické představivosti, zvyšování a rozvoj komunikačních i logických dovedností, plošnou a prostorovou představivost, kreativitu, základy programování.

Setkáváme se každý týden v úterý odpoledne. Formou interaktivní tabule žáci plní zadané úlohy, účastní se soutěží, řeší kvízy, hlavolamy. Klub je nově veden i pomocí videokonferencí. Zde se žáci naučili zábavnému programování ozobotů. I když robůtky nemají doma, mohou naprogramovat jejich pohyb labyrintem a posléze si správnost programu překontrolovat na ozobotím trenažéru. Také po síti společně skládáme origami, hrajeme sudoku.

V prosinci se žáci zapojí do mezinárodního projektu  „Evropská výzva Astro Pi“. Projekt připravila ESA Education ve spolupráci s Raspberry Pi Foundation. Projekt nese název Mission Zero. Cílem je napsat zprávu astronautům na Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Pro netradiční formu klubu byl zakoupen grafický tablet a ozoboti vyšší úrovně – Ozobot Evo. Vedoucím klubu je paní učitelka Michaela Kubiszová.

Cesta ke vzdělávání II., reg. č.: CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0010813

Foto a text Michaela Kubiszová

Back To Top