Začátek školního roku se vždy nese ve znamení pomalého rozjezdu. To znamená, že první tři dny tráví žáci jen se svou třídou a samozřejmě třídním učitelem. Pro děti je tak jednodušší se vrátit do školního procesu a hlavně mají prostor sdělit si všechny své zážitky z prázdnin.

Nejnáročnější přechod bývá vždy pro šesťáky, kteří přichází do zcela neprobádaného území druhého stupně. Aby se rychleji začlenili a poznali nové kamarády z vyšších ročníků, vydala se třída 6. B, spolu se svým třídním učitelem Lubomírem Grčkem, po stopách šipek, které pro ně nachystali žáci 8. A. Nebyla to jen tak ledajaká šipkovaná, po cestě na ně čekalo 8 úkolů a s každou vyřešenou hádankou získali jedno písmenko.

Jejich úkolem bylo doplňovat písmena do tajenky a vyluštit tajemné slovo. Šipky je dovedly od školy až na rozhlednu. Šesťáci byli moc šikovní, neztratili se a přišli na všechny odpovědi. Tímto ale jejich cesta neskončila, museli najít ještě poklad, který byl ukrytý někde v okolí rozhledny. I v tomto úkolu samozřejmě uspěli.

Potom už si mohli všichni oddychnout, opéct si špekáček a kochat se výhledem z rozhledny. Na závěr se ještě obě třídy společně vyfotily, aby měly na co vzpomínat.

Foto a text  Jana Grček Samli, Lubomír Grček

Back To Top