Týdenní plán od 8. do 12. března 2010

Čtení

  • Slabikář str. 68-71
  • Jsem fotograf
  • hlásky a písmena G, F
  • loga, piktogramy
  • komentování situací na fotografiích
  • vyjádřování vlastního názoru

Psaní

  • Písanka str. 2-7
  • písmena g, f
  • opis, diktát slov

Matematika

  • PS str. 27-29
  • sčítání a odčítání v oboru čísel do 10
  • počítání s papírovými penězi
  • slovní úlohy

Prvouka

  • roční období – jaro
  • příroda na jaře

Pracovní vyučování

  • základy ošetřování pokojových květin

Výtvarná výchova

  • postava

Hudební výchova

  • nácvik písně Žežulka
  • doprovod písní na dětské rytmické nástroje

Tělesná výchova

  • cvičení s míči – význam soustředění při cvičení
  • prožívaní cviků

Doplňující informace pro rodiče

  • Každý si připraví krátký text, který přečte dětem. Denně se představí jeden školák. Děti se budou střídat podle určeného pořadí. Nejprve vystoupí dobrovolníci.
  • Snažíme se o čtení s porozuměním – vím, co čtu, umím odpovědět na jednoduchou otázku.
  • Ve středu se začneme učit další básničku – trénujeme paměť, přednes, odbouráváme stres z vystoupení.
  • Nácvi písmenka f je pro děti často obtížný.
  • V matematice zrychlujeme tempo při počítání.
  • Prosím o kontrolu pouzder. Do školy potřebujeme dvě tužky(nejlépe č. 1 a 2). Také některým dětem dopisuji fixy na tabulku a nemají hadřík na její mazání.

Jitka Hlaváčková, třídní učitelka

Back To Top