Týdenní plán od 22. do 26. února 2010

Čtení

  • Slabikář str. 60-63
  • Chceme si hrát
  • hláska a písmeno H, Ch
  • popis pracovního postupu
  • pravidla některých stolních her
  • doplňování vět
  • rozvoj vyjadřování – Jaký je?, Hádej, kdo jsem?

Psaní

  • Písanka str. 20-25
  • písmena h, H, ch, Ch
  • opis, přepis, diktát slov

Matematika

  • PS str. 22-24
  • sčítání a odčítání v oboru čísla 9
  • číslo a číslice 10
  • číselná řada, porovnávání čísel, rozklad čísel
  • rovinné útvary
  • fólie – úkol 27-29

Prvouka

  • PS str. 30
  • nemoc, úraz

Pracovní vyučování

  • příprava ovocného salátu
  • bezpečnost při práci v kuchyni

Výtvarná výchova

  • textilní koláž

Hudební výchova

  • hry na tělo
  • procvičování písní Červený šátečku, Muzikantská rodina
  • nácvik písně Co je v lese

Tělesná výchova

  • tanečky
  • manipulace s míčem

Doplňující informace pro rodiče

  • 23. 2. se uskuteční sběrový den drobných vysloužilých elektrozařízení a baterií.
  • Pokračujeme ve hře Hádej, kdo jsem? – pokládáme jednoznačné otázky, které vedou k poznání zvířete.
  • Jaký je? – k zadanému slovu přiřazujeme co nejvíce přívlastků(židle-nová, barevná, rozbitá, žlutá…)
  • Na středu připravte dětem do výtvarné výchovy barevné odstřižky látky.
  • Ve čtvrtek budeme připravovat ovocný salát. Děti si přinesou ovoce.

Jitka Hlaváčková, třídní učitelka

 

 

Back To Top