Máme rádi zvířata

Když jsme se začali v přírodovědě učit o zvířatech, paní učitelka se s námi do toho pustila po hlavě. Jelikož nás má na většinu předmětů, zařazovala učivo do českého jazyka a matematiky.Český jazyk byl zajímavý, protože jsme psali o zvířatech podle…

celý článek

Putování po Evropě s 5. A

Každý z nás rád cestuje a poznává život v jiných státech. Po vzájemných sděleních zážitků a vzpomínek, které si někteří z nás přivezli z dovolených s rodiči, jsme se pustili do práce.Skupinky si vybraly stát, který by chtěli prezentovat ostatním…

celý článek

Poznáváme naše město

Dobrý den, vážení diváci, vítejte v pořadu Toulavá kamera. Dnes navštívíme obec Město Albrechtice. Takto zahájila Karolínka Murová prezentaci projektu, na kterém pracovali žáci 1. B třídy celý měsíc.První všeobecné informace se dozvěděli z článku o Albrechticích, další pak získávali na…

celý článek

Olympiáda a čtvrťáci

Týden před XXIII. zimními olympijskými hrami v Pchjongčachangu jsme se rozhodli, že se na ně řádně připravíme. Rozdělili jsme se do skupin po 3-4 žácích. Paní učitelka nám pomohla vybrat témata a my začali s vyhledáváním informací a fotografií.Využívali jsme internet, encyklopedie,…

celý článek

Pět minut v Africe

Je název projektového učení u druháčků. Co je projektové učení? Žáci se seznamují s problémem, aktivně ho řeší, rozšiřují si znalosti, učí se spolupracovat, připravují prezentace. To vše podporuje efektivitu výuky.V jedné hodině matematiky děti dostaly pracovní listy se zábavnými…

celý článek

Druháci a lidské tělo

Náš projekt jsme rozdělili na tři části. V pondělí nás zajímalo tělo, jeho části, smysly, vnitřní orgány a kostra. Je to velmi obsáhlé téma, proto jsme pracovali ve skupinách.Skupinky vznikly náhodně lístečkovou metodou. Jednotlivé lístečky měli členové skupiny vlepovat do nákresu…

celý článek

Olympiáda v 1. A

S nadcházející olympiádou se v rámci projektového vyučování třída 1. A proměnila v olympijskou vesnici plnou sportovců.Děti se setkávaly s novými pojmy z oblasti sportu, při práci ve skupinkách se učily prosadit, ale i podřídit, společně se domluvit a spolupracovat. Snažily…

celý článek

Ztratil se pes

Když jednoho dne ihned na počátku vyučování zazněla ze školního rozhlasu nezvyklá zpráva, že policie žádá žáky o pomoc při hledání majitele psa, který pobíhá v okolí školy, rozpoutala se mezi třeťáky bouřlivá debata o tom, kam se ztraceným psem.Padly různé návrhy.…

celý článek

Výletníci z 3. B

Čtvrteční dopoledne prožili třeťáci v imaginárním autobuse. Do něj děti nasedly krátce po probuzení. Zvuk budíku se rozezněl třídou přesně v 7.50. Po krátké rozcvičce sestavené z příkladů násobení a dělení si všichni spočítali, kolik korun potřebují na jízdenku.Nasadili batůžky…

celý článek

Šípkový týden v 1. B

Milovníci přírody si jistě všimli šípkových keřů obsypaných červenými plody. Zřejmě bude tuhá zima. Žáci z 1. B mohli poznat nejen jejich krásu, ale také pichlavé úskalí při jejich trhání.Do školy si totiž měli přinést hrstičku těchto zdravých plodů. Byla…

celý článek

Kdo šije naše boty?

Na škole během měsíce března a dubna proběhlo a stále probíhá několik workshopů, které spojuje jediné téma: Kdo šije naše boty? Zdá se vám toto téma fádní a nezajímavé? Opak je pravdou.S žáky vyššího stupně postupně odkrýváme neuvěřitelné příběhy dělníků…

celý článek

Informatika v hodinách 4. B

Letošním novým předmětem pro nás je informatika. Využívání různých informačních technologií jsme si vyzkoušeli v hodině přírodovědy.V dalším novém předmětu (přírodovědě) jsme tvořili první projekt nazvaný "Zvířata". K poznatkům o jejich životě nám sloužil nejen počítač, ale také mobilní telefony…

celý článek
Back To Top